zaterdag 24 januari 2009

ding 14 blabla of uhhuh?

Klik hier voor meer gratis plaatjes MSN? Chatten? Ik zal hier niet zo snel gebruik van maken en ik heb dan ook geen chatvenstertje( Gmail) op mijn blog geplaatst.Ik pak liever de telefoon en ik vind persoonlijk contact fijner. Mijn kinderen chatten regelmatig en ze gebruiken dan vaak vreemde afkortingen/woorden en bijna elke zin wordt versierd met een Klik hier voor meer gratis plaatjesIk heb trouwens 't idee dat naarmate ze ouder worden ze ook minder chatten.Andere bezigheden denk ik.
Ik heb verder de Al@dinchat geprobeerd en verhip..... ik kreeg direct reactie!!!!
Enkele weken geleden heb ik geprobeerd te chatten met de Zeeuwse bibliotheek maar kreeg toen geen gehoor. Zo'n dienstverlening werkt alleen maar als je direct bereikbaar bent. Mensen verwachten direct een reactie anders haken ze af.
Enkele jaren geleden hebben we bij de bieb ook een proefchat gehad met Het Stedelijk Lyceum ,(kan ook een andere school geweest zijn) maar dit was geen succes.

4 opmerkingen:

catwoman zei

Ja chatten is aan mij ook niet besteedt. Ik heb dezelfde ervaring als jij, dat als kinderen iets ouder worden de belangstelling voor het chatten afneemt. Ik ben hier niet zo rouwig om als ik eerlijk ben.

Unknown zei

Nou ik ben blij dat ik de enige niet ben die niet van chatten hou. Ik heb ook liever persoonlijk contact of ik bel even. Wat mijn kinderen betreft is het soms een hype op school en wat snel weer afneemt.

infogirl zei

Deel bovenstaande meningen volledig. Maar wie weet als mijn zoon straks een paar weken in Zuid Amerika zit ??? Misschien toch wel handig/leuk...
Goed trouwens van de al@din chat.
Ik had vorig jaar tijdens de cursus hele negatieve ervaringen.

Shanti zei

Ook ik ben geen chatter. Soms als ik achter mijn computer zit en dochter komt online kletsen we even. Verder is MSN voor mij handig als er klachten zijn dat het een en ander niet goed werkt op het filiaal. Kan ik het met mijn gegevens proberen.