donderdag 22 januari 2009

ding 13 online kantoortoepassingen


Met dit ding heb ik niet veel. Heb een klein stukje geschreven en heb de mailadressen van Shanti en Look4ward toegevoegd ,zij kunnen veranderingen aanbrengen.
Ik heb het artikel ook op het web gezet zodat iedereen het kan lezen.
Ik kan me voorstellen dat als je in een bestuur zit, of in een ondernemingsraad,een werkgroep, dit een handig ding is om te gebruiken, het delen/bewerken van allerlei documenten.
Ook als roostermaker denk ik dat 't handig kan zijn om GoogleDocs/spreadsheets te gebruiken.
Verder zouden ook studenten/scholieren dit kunnen gebruiken als ze werkstukken/presentaties met anderen moeten maken.

3 opmerkingen:

Shanti zei

Ik heb je document nog niet ontvangen Sam! heb je het naar Gmail of mijn Bieb mail gestuurd?
Lijkt mij ook dat het met name een toepassing is voor mensen (bijv. scholieren) die gezamenlijk aan iets moeten werken. Maar dan lijkt het mij ook wel erg handig.
Verder alles prima hoor, weer een Ding afgerond nietwaar!

sam zei

Shanti,heb het naar je gmail gestuurd. vreemd!

Shanti zei

Zal nu nog eens kijken Sam. Misschien is het er nu. Nee helaas, weet niet wat er mis gegaan is. Maar ja soms...