woensdag 4 maart 2009

ding 20 Online muziek beluisteren

Last.Fm.
Voor de muziekliefhebber een erg leuke site. Er wordt een lijst samengesteld op basis van je persoonlijke muzieksmaak.Verder kun je zien of de door jouw gekozen nummers populair zijn. Ook welke concerten er zijn. Je kunt je aansluiten bij een groep fans.
Ik heb de achtergrondinformatie bij Digimuziek en computer!totaal doorgelezen.
Verder heb ik een eigen account gemaakt en heb de last.fm widget op dit blog gezet.
Het was lastig om mijn muziek in kaart te brengen. Is me niet echt gelukt. Het blijft bij Solomon Burke. Andere artiesten waarvan ik nummers beluisterd heb geeft de widget niet weer.Alleen als je op mijn profiel klikt en dan bij 3 loved tracks kun je ze bekijken. Heb van alles geprobeerd,maar helaas.....
Als bibliotheek denk ik niet dat je veel met deze site doet.
Het lijkt me voor de cd-uitleen wel weer handig om naar te verwijzen. Is dan wel concurrentie!

2 opmerkingen:

Shanti zei

Ding 20 klaar! En toen lag er een Zen, jawel echt een Zen klaar!
Prima gedaan hoor Sam en supersnel!

infogirl zei

Gefeliciteerd met je Zen !
De eindstreep is in zicht ...