vrijdag 14 november 2008

ding 7

Ben bezig geweest om flickr verder te ondekken. Heb met jigsaw van deze foto een puzzel gemaakt.( dit zie ik onze Sam nog niet doen,zo blijven kijken bedoel ik..) Ook mijn blognaam Sam heb ik met spell with Flickr gemaakt. Ik heb verder bij picasa gekeken en deze gedownload.Dit op de laptop van mijn dochter met als gevolg dat alle foto's van haar laptop op jaar en gelegenheid gesorteerd werden. Ik weet niet of ik hier blij mee moet zijn , en zij ook niet want ik kreeg foto's te zien die denk ik niet voor mij bestemd waren!!!!!!!!


Er zijn ontzettend veel mogelijkheden met al deze fotoprogramma's. Kan heel leuk zijn als je iemand een persoonlijk cadeau wilt geven. Heb ook bij google maps gekeken en was verbaasd dat er nog zoveel foto's te vinden waren bij/over mijn buurt.


In de bibliotheek kunnen zowel Flickr en Picasa handig zijn als je informatie over werkstukken /spreekbeurten moet geven. Je kunt dan naast Google afbeeldingen ook deze aanraden






5 opmerkingen:

Shanti zei

Kijk dat is natuurlijk ook een manier om op de hoogte te blijven van het wel en wee van je kroost.
Heb je nu een verbod te pakken om haar laptop te gebruiken misschien?
Maar ziet er leuk uit Sam. Weer 2 punten afgerond.
Cursusje voor Sam misschien?

salsadancegirl zei

Mooie puzzel via jigsaw.

Leuk dat iedereen weer andere dingen doet , met de 23 dingen .

Groetjes,

Salsagirl

sam zei

heb inderdaad een laptop-verbod.
En wat Sam betreft: Ze is 10 jaar en ik heb al 3 cursussen met haar gevolgd dus......'t heeft geen zin meer. Maar ze is een heel fijne hond hoor!

Shanti zei

En daar gaat het om nietwaar! Dat ze lief zijn, een beetje onopgevoed is wel grappig.
Dus Sam is een haar (Samanta dus eigenlijk) Leuk!

please to meet you zei

Hey
Google maps vond ik ook erg leuk.
Deze puzzel is erg mooi vooral met het verhaal van de ondeugende Sam.
De diavoorstelling hiernaast is heel sfeervol sta jij er ook nog op?