vrijdag 14 november 2008

ding 6

Op deze manier de boeken presenteren,
de poppen hebben we al.....
Of zoals op de andere foto!!!!

Ik heb deze foto's van flickr gehaald.
De bovenste lukte me om deze met de url te plaatsen. Ik had het in eerste instantie
op een andere manier gedaan, opslaan bij mijn afbeeldingen en daarna plaatsen.
Ben er nu achter dat het dus ook anders kan.


Ik ben zelf niet erg fanatiek met foto's/fotograferen/bewerken enz.
Heb dus geen account bij flickr gemaakt.


















http://www.flickr.com/photos/lansinglibrary/454834828/

4 opmerkingen:

Jouke zei

Ik wil graag een andere presentatie straks in de verbouwde bieb.

Je komt binnen en dan draait daar een soort caroussel (verkeerd gespeld?) rond met alle mooie en nieuwe en leuke boeken ,dvd's etc. als eye-catcher. Dat ding moet niet een lullig klein iets zijn, maar echt groot met honderden boeken kris kras door elkaar. Prachtig verlicht etc.

Die boeken kun je ook gewoon lenen natuurlijk.

Ik weet niet of zoiets past in het retail-concept? Of doen die alleen met tafels? :-)

sam zei

nee hoor, en displaymeubels zijn er in allerlei soorten en maten .
Is een goed idee van je.Als het carrousel maar heel langzaam draait....
De entree is de a-locatie en moet er dus goed uitzien.
Je ziet aan de tafel met de thrillers die nu bij de ingang staat dat de plek van presenteren heel belangrijk is. Veel mensen staan er,ze gaan vaak in gesprek met elkaar.Voorraad boeken moet vaak aangevuld worden. Leuk! De presentatie van de boeken/materialen kan veel mooier maar je merkt
dat veel mensen het handig vinden.
Ik hoop dat als er verbouwd wordt dat we dan mooie materialen voor displayen/retail krijgen.

Shanti zei

Nou lijkt me niet dat die alles alleen met tafels doen. Lijkt me dat er meer manieren zijn om dingen te presenteren, ben alleen bang dat dat wel het nodige kost. Maar als we het doen laten we het dan ook goed doen!
Trouwens over goed doen... ziet er goed uit Sam!
Al weer een paar dingen afgerond.

catwoman zei

We hadden het er gisterenavond nog over dat het toch heel mooi zou zijn als er straks na de verbouwing prachtige displaymeubelen zouden komen te staan voor het retail-gebeuren. Want het werkt inderdaad fantastisch, heb gisteren paar keer aan- en bijgevuld. En zoiets kan allerlei vormen aannemen lijkt me. Ik volg het met veel belangstelling. En je blog wordt ook steeds mooier.
Fijn weekend Catwoman