zondag 14 december 2008

rubriek van de maand

Al enkele jaren verzorg ik "de rubriek van de maand". De opzet hiervan is om mensen met allerlei rubrieken kennis te laten maken.
Deze boeken staan bij het Internetgedeelte op de 1e verdieping .
Deze maand heb ik de boeken voor dummies in de spotlights geplaatst en heb gebruik gemaakt van een generator om teksten te veranderen. Dit is duidelijk een voorbeeld hoe je "online plaatjes bewerken"kunt gebruiken in de bieb.
Ook heb ik een andere manier van boeken presenteren gebruikt.
Op een cursus displayen/retail hebben ze ons allerlei manieren van displayen geleerd met als doel de mensen te verleiden een boek /meer boeken mee te nemen.


4 opmerkingen:

blondie zei

Het was mij "in de wandelgangen" al opgevallen dat al deze dummie-boeken er stonden. Vond het een leuk gezicht en ook aansprekend. Ga alles nu nog eens van dichtbij bekijken. Lijkt me trouwens een leuke cursus die jullie hebben gevolgd.

catwoman zei

Ik vind het er heel mooi en professioneel uitzien. En zo heb je dat "plaatjes bewerken" meteen in de praktijk gebracht voor de bieb!

Shanti zei

Lijkt mij ook een leuke cursus en nuttig want in iedere bieb wil je toch wel iets displayen.

please to meet you zei

Je hebt het erop gezet cool.