woensdag 22 oktober 2008

het blog gepimpt

ben bezig geweest het blog er aantrekkelijker uit te laten zien. Een heel gedoe nog met de kleuren(achtergrond en letters). Heb een foto bij m'n profiel gezet. dit was niet zo moeilijk.
Alleen de foto van de display krijg ik er niet passend in.
ik wil er eigenlijk nu niet meer aan doen omdat het naar mijn idee dan te druk wordt.
Ik weet niet of ik normaal gesproken een blog zou maken. Je moet dan echt iets te melden hebben lijkt me. Ik zou ook niet goed weten wat je er als bibliotheek mee zou moeten doen. Misschien als er een verbouwing komt dat dan iemand over de voortgang een blog maakt.
ik zal nog proberen een link te maken een dezer dagen.

7 opmerkingen:

catwoman zei

Hallo Sam,

Ik vind het er al heel mooi uitzien. En wat een leuke Sam! Echt een lieverd lijkt me.
Mooie lay-out en kleuren voor je blog.
Veel succes verder, groetjes van Catwoman

blondie zei

Hoi Sam,

Leuk gepimpt. Ik vond dat ook een heel gedoe! Is wel gelukt, uiteindelijk. Vind het wel leuk om mee bezig te zijn.

Groetjes, Blondie

han voogsgeerd zei

als het maar frontaal is geblogd!

Jouke zei

Han, je was toch vrij??

Vind het er ook mooi uitzien trouwens. En Sam is mooi. Al zijn Toon en Bart (natuurlijk :-) nog mooier.

Shanti zei

Een blog waarin men ervaringen deelt over gelezen boeken?? Twee vrouwen blog? Zeg het maar.. Ik weet het ook niet direct maar dat we iets moeten dat denk ik wel.
Leuke kleuren trouwens!

catwoman zei

Hoi Sam, misschien is het een idee om een soort "gezamenlijk" weblog te maken, in ons geval voor de inlichtingen. Hierin kunnen we de dagelijkse dingen kwijt, maar ook bijv. tips en ideeën voor collega's, maar ook handige dingen, b.v. links o.i.d. Dit in plaats van het papieren logboek, iedereen kan hierop inloggen en e.e.a. lezen. Dit is zomaar een idee dat mij al bloggend te binnen schoot. Komt goed, groetjes Catwoman

look4ward zei

wat dat weblog betreft, ik moet eerst nog eens uitvinden hoe het allemaal werkt, ik denk dat we de schriftjes nog maar niet weg moeten doen.